Vidrik

ROBotiabi

Robotiabi teenus tundub sõna olemuselt veidi multifilmilik või futuristlik olevat. Sisuliselt on tegu väga lihtsa teenusega:

  • kui ettevõttes seisab mõni robot mingi vea tõttu, siis meie insenerid tulevad uurivad probleemi tagamaid ja lahendavad probleemi.
  • või kui tundub olevat võimalik robotite trajektoore ja töötsükleid efektivisemaks muuta, siis ka selle lahenduse oleme valmis välja pakkuma ja sisse töötama.

Teostame sellist teenust tavaliselt kahes faasis. Esimesele kohtumisele, tutvumisele ja tasuta konsultatsioonile järgneb meie pakkumine ajagraafiku ja investeeringuga. Kui see on vastuvõetav, algab probleemi tuvastamise faas. Kui probleem on tuvastatud ja lahenduskäigud raporteeritud, kuulub esimese faasi arve tasumisele. Lisaks tehakse nüüd ettepanek ajagraafiku ja investeeringuga teise faasi teostamiseks: probleemi lahendamine. Sealt saab ettevõtja valida: kas ta ostab ka lahendusteenuse meilt, lahendab probleemi ise või läheb kolmanda osapoole juurde. Kui valikuks osutume meie, teostame ka lahendamise töö, loome logi ja juhendi tulevaste probleemide vältimiseks ning arendusteks ja saadame välja ka teise faasi arve.

Selline faasi kaupa tegutsemine ei ahelda ettevõtjat liiga suure kohustuse külge korraga ning võimalus on jätta asi liiga suurte kulude puhul kas pausile või otsida alternatiivlahendusi. Robotiabi teenus sobib kõikidele ettevõtetele, kus leidub mingit robotiseeritust või automaatikat.